Annandagpåsk...

Så....nu var vår lilla påsk turné över. =) Himla trevligt har det varit....många trevliga människor och mycket god mat!

Igår var vi till mina föräldrar Nyland. Det var travdag på Dannero och en av pappas hästar ( Elin ) skulle starta. Det blev en mycket lyckad dag med strålande sol och varma vindar och en fin 2:a placering till lilla Elin!  Himla roligt! =)


Elin

Efter ett lyckat lopp så var det middags dax...min faster och hennes man var också där och hälsade på, hon hade lagat mat och bakat för ett helt kompani så vi åt och fikade oss igenom resten av dagen...underbart! =)

Mamma hade letat fram min dopklänning men den hade blivit lite missfärgad och så är den ganska liten, jag döptes nämligen redan när  jag var ca 4 månader gammal å liten tjej....nu är den iallafall hemma här, sen får vi se vilken vi använder...min eller Henrics. =)

Idag lyser solen över Sundsvall så nu ska vi snart ut och åka lite....måste passsa på när det är så härligt väder! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta W

Det har varit otroligt härligt väder idag! Skönt att våren är här. Härligt att bli bjuden på så mycket gott också :)

2009-04-13 @ 18:54:50
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0